Ajuntament de Terrassa - Societat del coneixement.

Club Natació Terrassa - 11/10/2007


El CN Terrassa implanta un nou sistema de reserva de pistes on line


Imatge de la presentació

L'aplicació permet també reservar a través del telèfon mòbil i d'una centraleta automàtica activa les 24 hores del dia




Aquesta novetat tecnològica culmina la transformació de la pàgina web del club


El Club Natació Terrassa ha posat en marxa un nou sistema que ofereix la possibilitat de reservar pistes a través d'Internet, del telèfon mòbil i d'una centraleta automàtica activa les 24 hores del dia. El projecte centroreservas.com, dissenyat per l'empresa càntabra OroInternet SL, només està implantat actualment en tres clubs arreu de Catalunya i en una trentena a Espanya.

El sistema facilita el tràmit al màxim i resulta molt còmode per als socis, atès que, en qualsevol de les tres modalitats, és gairebé instantani. En només tres setmanes d'aplicació, ja concentra el 70% de les reserves de pistes del club. D'entre els tres mètodes, el més emprat és Internet, que acumula un 90% de les reserves. Aproximadament un 8% es decanta per enviar un sms, mentre que el 2% restant truca al 902 747 591. Com a dada curiosa, cal destacar que la primera hora de funcionament del sistema, entre les 22 i les 23 hores del passat 17 de setembre, van accedir-hi 170 socis, seixanta dels quals van efectuar una reserva.


Un sistema senzill i pràctic

Aquest sistema que combina Internet, els missatges a través del mòbil i una centraleta automàtica que funciona les 24 hores del dia es caracteritza per la senzillesa. Els socis poden reservar en qualsevol moment pistes de pàdel, de tennis, de frontó, el Pavelló del Pla del Bon Aire i les pistes poliesportives adjacents sense esperes i en pocs segons.Els passos per executar la reserva són realment simples. En aquest sentit, la voluntat del Natació és que, en el futur, tota aquesta mena de gestions, com ara apuntar-se a les activitats dirigides, puguin fer-se per Internet.

A més, el projecte centroreservas.com és eminentment pràctic, ja que evita que les pistes es quedin sense reservar si els telèfons comuniquen i permet que el personal de recepció pugui dedicar-se a unes altres tasques.


El tret més innovador de la nova web

La posada en marxa d'aquest sistema de reserves culmina el procés de transformació de la pàgina web del club. La nova web del Natació va activar-se el passat mes de maig. Ara, amb l'aplicació centroreservas.com, ha entrat en funcionament el seu tret més innovador.

A la pàgina principal de la web, sobresurten la part central editable i un frame inferior en moviment que inclou les darreres notícies. A l'esquerra, a la part superior, es troba el menú amb les tres àrees que estructuren la pàgina:

  • L'Àrea Social, que aplega informació relativa a les activitats dirigides, als cursets de natació, al campus d'estiu, etc.
  • L'Àrea Esportiva i Competició, que reuneix les dades de les seccions esportives del club i de les escoles, així com l'actualitat esportiva.
  • Informació General, que engloba, entre d'altres, aspectes com les dades de contacte, com arribar al club, instal·lacions, quotes o horaris.

A nivell operatiu, la principal novetat respecte la web anterior és la possibilitat d'administrar-la internament, des del mateix club, fet que facilita que l'actualització sigui constant. Abans, la informació s'enviava per email a una empresa externa que s'encarregava de penjar els continguts seguint les indicacions rebudes des del club, un procés, doncs, molt més lent que l'actual.





Butlletí Innovem Terrassa !!!
Universitat i Societat del coneixement - Ajuntament de Terrassa.